Navigator 17. CRM. Zarządzanie relacjami z klientem w logistyce dystrybucji

Zając P.

Navigator 17. CRM. Zarządzanie relacjami z klientem w logistyce dystrybucji

/

Przedstawiono nową klasę oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem CRM. Skrót ten pochodzi od angielskiego określenia Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako zarządzanie relacjami z klientem – wcześniej można było spotkać się także z terminem Customer Relationship Marketing.

Na przykładzie wybranego pakietu CRM przedstawiono wdrożenie wraz z kosztami przedsięwzięcia oraz zasady postępowania w zakresie optymalnego wyboru systemu CRM dla danej firmy.

System CRM jest nowoczesnym systemem informatycznym, który ma na celu zwiększenie efektywności działów sprzedaży i marketingu oraz szeroko pojętej obsługi klienta. Koncepcja CRM uzupełnia podejście dotychczas działających systemów ERP, koncentrujących się na wewnętrznych procesach zachodzących w jednostce gospodarczej.

Książka kierowana jest do studentów wyższych uczelni kierunku kształcenia i specjalności logistyka, a także do szerokiego grona menadżerów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób pragnących pogłębić swoją wiedze z zakresu zarządzania i logistyki.

Cena: 29 zł
Liczba stron: 114Format: 170 × 240 mmRok wydania: 2007
ISSN 1425-0993

Brak możliwości komentowania.