Navigator 17. CRM. Zarządzanie relacjami z klientem w logistyce dystrybucji

Zając P.

/

Przedstawiono nową klasę oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem CRM. Skrót ten pochodzi od angielskiego określenia Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako zarządzanie relacjami z klientem – wcześniej można było spotkać się także z terminem Customer Relationship Marketing.

Na przykładzie wybranego pakietu CRM przedstawiono wdrożenie wraz z kosztami przedsięwzięcia oraz zasady postępowania w zakresie optymalnego wyboru systemu CRM dla danej firmy.

Więcej

Navigator 23. Nowoczesne tramwaje w komunikacji miejskiej

Molecki B. (red.)

/

Książka ma charakter monograficzny, kompleksowo omawia problemy eksploatacji nowoczesnych wagonów tramwajowych w komunikacji miejskiej z punktu widzenia pasażera. Przedstawiono tło historyczne rozwoju sieci tramwajowych na świecie, jak i obecny zakres wykorzystywania tych systemów. Zaprezentowano historię wrocławskich wagonów tramwajowych…

Więcej